tisdag 21 februari 2012

Underbara skåp



Ovan får Ni en titt in mitt skåp som jag rustat upp lite...
Köpte detta på en auktion för några år sedan, ställde undan det i väntan på att jag skulle komma på hur jag skulle göra med det....
Något år senare skrapade jag av ett ex antal lager med färg, som gult,turkost,blått mm.

Tanken var från början att jag skulle skavt bort lite av den vita färgen....men blev lite feg när jag äntligen målat färdigt!!!...får se, kanske blir det en sliten touch lite senare..

Bläckflaskan har jag hittat på släktgårdens vind....



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack så mycket!!! trodde jag hade svarat....men vet inte om det kom fram till Dig...hur gör man om man vill ha funktionen som visar hur många besökare man har haft?...vet inte hur man gör...ha en go helg!!!kram!

      Radera
  2. Skåpet är så fint!!! :)

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elin!!!!har sett alla dina fina kommentarer!å nu vet jag nog hur man svarar!!!haha! bra va? Många kramar! Ha en bra helg!!höres om måndag ,,,kram

      Radera