onsdag 20 mars 2013

Dessa gamla möbler.....

 
 
...de gör mig lycklig!
Fast just nu hade jag varit ännu mer lycklig om just detta skåp (på något underligt sätt), hade varit ommålat och klart i morgon bitti!
 
Hoppas jag snart kan sno åt mig den där tiden och energin till att börja på detta projekt!
 
 
 
 
De sista veckorna har vi fått ägna åt annat som varit viktigare och som tagit mycket energi och ork.
 
Men kanske, kanske, det inte är jättelänge tills jag kan lägga ut en bild på hela skåpet...fixat och färdigt!
Man kan ju alltid önska ;-)
 
Efter slipning, spackling, slipning, spackling, limning, mycket måleriarbete m.m, så ska det vara klart ;-) hihi...
Det känns som en evighet..
 
 
 
 
Den lösa "flisan" på skåpsdörren har i alla fall fixats till, alltid nåt!
 
 
 
 
 
 
 
Kramar från Björkekullen
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar