måndag 1 oktober 2012

Mitt sista fynd...




...Blev ett pysselskåp...
Äntligen någontans att sätta alla mina pysseltillbehör,
och jag hittade ju en del av den varan!





För att piffa upp det lilla drängaskåpet, satte jag dit denna söta "hyllspets", kan det heta så?
Naturligtvis är den inhandlad på loppis!




 
Under helgen har jag rensat ut, slängt, städat upp och piffat till lite här hemma.
En mycket bra känsla infinner sig när man äntligen har lite ordning och reda runt omkring sig, eller hur?






De gamla burkarna fick fungera som småförvaring till dekorationsägg, lava, tags och nålar, sådant som kan vara bra att ha, man vet ju aldrig.







 
Tills vidare får skåpet stå som det är.
Så småningom ska det få ny färg, men framför allt är det lite småfix som någon söndrig list och annan utsmyckning som jag ska fixa till!

 


 
 
Söta små "tags"! 
Fint att sätta fast på vackra paket, eller varför inte pryda sin dörrkrans med en "tag" med ett vackert motiv?
 
 
 

 
 
De mönstrade "fjärils-äggen" är inhandlade i "Emakeriet" i Häradsbäck!
En fantasifull liten butik i min smak!
 
 
 


 
 
Efter en underbart rolig, härlig och mycket avslappnad helg kör vi igång veckan med jobb igen!
 
 
Tack C & D för god mat och dryck och att vi fick följa med på
"Köp mjölk- Skriv bok".
 
 
En fortsatt härlig vecka på Er alla!!!
 
 
 
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar