onsdag 26 september 2012

Månaderna rullar på...


Vackra höst!

Tänk alla de vackra färger som naturen nu så smått blir beklädd i,
synd att dess färggranna kläder ramlar av så fort, bara.... 
Bäst att ta vara på denna korta tid!

Några bilder från en härlig promenad....






 



Denna helg innehöll lite av varje.
I lördags jobbade jag och hade fullt upp i butiken! Riktigt roligt!
Jag och sambon tillbringade lördagkvällen tillsammans med de goaste vännerna, i deras underbara hem.
Efter god mat och farligt god efterätt (som alltid i detta hem), fortsatte vi vidare till en kräftskiva med "riv"....Tihi!


 
 

 
 
 




















Tro det eller ej, men jag hann med ett
"antik-köp" också ;-)
Gungvala Skola (Svängsta) höll öppet, där jag hittade ett drängaskåp i minifomat.
 
Perfekt som förvaring till allt mitt småpyssel som :
pärlor, band, dekorationssten, ljus, vaser mm.


Skåpet får  stå där det inte syns än så länge, tills jag kommer på en bra plats när det blivit ommålat och småskador har gjorts vid.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kramar till Er alla!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar