lördag 3 november 2012

Alla Helgons dag.....

 
Denna helg tänder vi några extra ljus för de som inte finns här längre....
 
 


...och tänker lite extra på de vi saknar.
 
Men nog vet jag att de alla finns här ändå på något sätt....
 
 
 
 
 
 
Det finns de människor som bara finns med oss en liten tid av vårt liv, ändå är minnet och bilderna av dem så starka...
...och väldigt ljusa ;-)
 
 
 
 
En lugn och skön lördagskväll väntar nu tillsammans med min Älskling...
 
 
Stor Kram
 
 
 
(kl: 19.30)
 


3 kommentarer:

  1. Du är rolig du! ;)
    Du jobbade inte sist jag var inne på Violas..
    Hoppas allt är bra, kram Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. E ja?hehe Så bra;) menar Du mitt meddelande?.....va lite rädd för att du skulle tro att jag apar efter....;-), men hade ingen aning om att ja skrev nästan likadant...såg de först några dagar efteråt....
      Jg hörde att du hade varit inne, oftast ledig alla måndagar, annars är jag ju där resten av vardagarna;-) Välkommen in igen!!!
      Kramar!

      Radera