måndag 25 februari 2013

 
 
Efter en vääääldigt lång paus!...

...Ledsen att det dröjt så...men jag har en förklaring;-)
 
När jag sista gångerna skulle lägga ut bilder på min blogg, gick det inte lägga ut några.
När jag nu har gått och funderat ett bra tag på hur jag ska göra, skulle jag bara testa en sista gång innan jag skulle lägga ner den och starta en ny.
 
Tänka sig att det gick!
Jag kan se att det fortfarande är många trogna läsare som kommer in och tittar efter nya inlägg, TACK!
 
 
 
Våren på väg...?
 
Här i vardagsrummet är den det, lite grann;-)
 
En favorit bland julklapparna blev de fina träljusstakarna, Tack "M"...
 
 

 
Visst är tulpanerna fina?
För att få lite färg och vårkänsla satte jag in både tulpaner i vas och på lök.
Blomster kan man ju aldrig få för mycket av...
 
 
Efter en helg med mycket vistelse utomhus i det friska vädret och vita landskapet har jag nu fått lite ny energi inför kommande vecka.
 
 
Stor Kram till Er alla!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar