tisdag 26 februari 2013

 
 
 
Ännu en liten titt...
 
Äntligen en titt från det senaste renoveringsobjektet i vårt torp som många frågat om.
Nu är det snart ett helt år sedan vi började på renoveringen av detta lilla rum och hall bredvid.
 
När vi började kändes det som ett lagom projekt, men som vanligt när man renoverar så hittar man mer att göra för varje liten spik man drar upp ;-)
 
Men visst är det skönt när man äntligen får det som man vill ha det och slipper "gungande golv" med blå badrumsliknande golvmatta i plast, obehandlat furu och smutsiga slitna väggar.
 
Tyvärr är rummet svår möblerat fortfarande pga. att man måste gå igenom hela rummet med en trappa i ett hörn, hallingång tvärs över rummet och köksdörr i nästa hörn.
 
Fler bilder kan Ni se i tidigare inlägg...
 
 
 
 
 
Mamma  frågar rätt ofta om jag håller på att byta gardiner när hon kommer hit, eftersom det inte hänger några vid mina fönster.
Men, nej;-)... jag håller inte på att byta gardiner, de får stanna i kistan länge till.
Jag vill hellre få in så mycket ljus som möjligt.
 
 
Ha en fortsatt härlig vecka!!!
Det ska jag ha!
 
Kram
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Sååå fint ni har de, blev kanon alltihop.
    Ha de gott, kram Christel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel!!!Du får vä ta en titt snart;-) Hoppas allt är bra med Dig, Kramar

      Radera
  2. Vad fint ni renoverar, det är så roligt att se.
    /Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Kom gärna förbi om ni av någon anledning skulle komma på detta hållet i sommar!Det är bara att skicka iväg ett mail innan, så kanske det hinns med en fika oxå./S

      Radera