lördag 23 mars 2013

En vacker morgondag!...Trots att det fortfarande är vinter

 
Var tvungen och ta mig en liten sväng om i min begravda trädgård....
 
Hade gärna så smått börjat dona i trädgården, men måste erkänna att detta också är vackert att se på.
-9 och frisk luft var vad som mötte mig när jag slog upp köksdörren, härligt!
 
 
 
Mina stenparti-land är gömda under täcket ett tag till.....inte allt för länge hoppas jag.
 
 
 
De stora blåbärsbuskarna står och väntar på att få vakna till liv så det återigen kan bli stora fina bär till senhösten, eller det är väl mest jag som längtar till dess ;-)
 
Nu ska jag en sväng till Hörnsjöns Plantskola i Kyrkhult och hämta vårkransen som jag beställt av goa "Fröken Knopp"!
Glöm inte att besöka hennes blogg, Du kan klicka dig vidare till hennes blogg i listan längre ned på min sida till höger.
 
 Ja...i år gör jag inte min egen krans, himla bra när man kan be någon annan.
 
 
En fortsatt SUPERBRA OCH SOOOOLIG DAG till Er alla!
 
Kramar från Björkekullen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar