fredag 8 mars 2013

Letar efter vårinspiration och längtar efter växthusvistelse...

 
Trodde inte jag skulle säga detta, men längtar tills ogräset kommer upp!!!!
 
 
Visst längtar vi alla till våren!
Har den kommit nu, tro?
Eller kommer det snö igen?
 
Kanske blir det mer snö, men man kan drömma sig bort i härliga trädgårds- och inredningstidningar, till vår och sommartid!
Detta är vad jag gjort denna vecka, under tiden som influensan hälsat på...
 
 
...Och jag har hunnit läsa ett antal högar med några års sparande på sådana tidningar och böcker ;-)
 
 
Här finns det resurser för inredningsbitna må jag säga!
 
 
Med nya krafter ser jag fram mot
kommande helg!
Kanske ska jag ta tag i förra helgens nyinköpta skåp , byrå och lite annat smått och gott!!!
Har man inte tillräckligt med arbete så...
;-)
 
 
 
Önskar Er en helgó helg!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar