tisdag 27 maj 2014

En liten tjuvtitt!!!

Wooohooo!
Nu har stackars pappa fått flytta ut från sin kära "snickaboa"!
In har alla mina ting flyttat ;-)....
Några få tavlor till denna lilla utställning, massor av ting och mindre möbler som jag hoppas någon tycker om och vill ge nya hem.

Denna skylt kommer att stå utanför mitt föräldrahem.

Hitta till:(klicka nedan)
 Konst & Kulturrundan

 Ni kan sedan gå in på "utställare"/ "Vägbeskrivning" och "galleri" med mera.


Hyllor, gamla som nyare modeller...
Kannor, fat, porslin, gamla köksredskap, bord, stolar,speglar med mera.
Även enkelt fika till försäljning så länge "kaklagret" räcker.
Sittplatser erbjuds i form av bänkar och filtar på gräsmattan om väder tillåter, annars ordnar vi sittplater så gott det går inne i "butiken"...



Min syster kommer också att visa några av sina tavlor. 
Hon har mycket mer färgstarka tavlor, HÄRLIGT!


Hoppas vi syns!
Ska bli så roligt!
Kom även om det regnar! Finns inget dåligt väder....bara dåliga kläder;-)

Stor Kram

2 kommentarer:

  1. Där står en zinkburk som jag vill ha å en pall, ett fat, en skål å ett bord!!!!! Varför säljer du alla fina saker?? :) Hur har ni öppet?!? Är du dyr? ;) Stor kram gumman! Sofie.M

    SvaraRadera
  2. Åh så mkt fint! Hoppas inte allt är slut när vi kommer! Kram Sandra

    SvaraRadera