tisdag 13 maj 2014

Lite tjuvkik på vad som säljs av mina gamla ting på Konst & Kulturrundan.....

Tiden går fort och Konst & Kulturrundan närmar sig med stormsteg...

Tryck på länken nedan



Som Ni förstår klappar mitt hjärta mycket för vita fina ting. 
Om jag behövt måla om något som jag tyckt varit i lite för dåligt skick från början, har jag då fixat till dem lite och målat om dem i vitt, eller grå toner.
Jag tar även med mig några omålade ting till föräldrarnas verkstad under Konst & Kulturrundan i Spjutaretorpsbygden (för mer info, klicka på länken ovan bilderna).



Det finns lite av varje...så som porslin, glas, småhyllor, stolar, speglar,burkar m.m.




 Det mesta är gamla ting, några få ting är som jag köpt nytillverkade.
 Kanske hittar Ni något som faller Er i smaken ;-)


Ha nu en fortsatt underbar vecka!
Välkomna till oss som öppnar upp hemmen under Konst & Kulturrundan i Spjutaretorpsbygden, där finns något för alla.
En lagom utflykt med nära och bekanta uti de stenigaste och vackraste skogar.


Stor Kram till Er
alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar