måndag 30 mars 2015

Och jag som trodde det var vår!!!!...

 
Här har det fullkomligt vräkt ner snö i dag, som tur är har det redan regnat bort...det mesta;-)
 
Lägger ut en bild från ett par veckor tillbaka, då tiden inte räckte till i dag för fler foton...
 
Får be om ursäkt för min dryga comeback;-)..
Bloggen har verkligen fått stå helt stilla...vilket den gör med jämna mellanrum...
 
 
Nu har vi äntligen hittat en ny passande kökslampa!
En gammal mjölksil fick ställa upp och få ett nytt liv!
Med svartvit symaskinssladd hänger den där så grann, Jippi!
 

Blomman har jag fått som gåva, kannan har jag köpt hos underbara Helena i Antikaffären i Tingsryd, Ni bara måste ta en kik där!
Ägget har jag köpt på E-Makeriet i Häradsbäck!
Under alla prylar ligger en  framsida på ett gammalt nothäfte....
 
och med detta inlägg lämnar jag för i kväll..
 
Kraaam!
 


2 kommentarer:

  1. vilka vackra bilder !!! Jag älskar den enkel dekoration !!! en vacker söndag angie önskar från Tyskland

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du postar igen, jag har deras bidrag verkligen missat !!! angie

    SvaraRadera