måndag 27 augusti 2012

Loppisfynd..... lycka!

 
 
Några av alla sommarens loppisfynd bör ju visas upp lite. 
Denna fina kanna kunde jag förstås inte motstå....
 
 
 
 
 
 
Med brudslöja (Gypsophila) blir det extra fint.
 
 
 
 
 
 
 Ett annat fynd är bordet som kannan står på....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plåtburkar och glasburkar har jag blivit lite beroende av.
Den lilla grädkannan har jag hittat på vinden i mitt föräldrarhem, som jag fått av min lilla Mamma.
 
 
 
 
 
 
 
Man måste använda sina loppisfynd, även om det blir till annat än vad det är tänkt till från början,eller hur?!

Den lilla "dockservice-kannan" fick ta hand om mina hortensia-kvistar.
Sparrisen hamnade i sockertunnan...
 
 
 
 



 
 
 
Att gamla ting kan få en att bli glad... tänk om tingen kunde tala!
Tänk vad lycklig jag hade varit då....
...Nu kan jag bara föreställa mig vilken resa de har haft...
Nu börjar hon bli tokig, tänker Ni...
Hi hi! Jajemen!
 
 
Ha en fortsatt trevlig Tisdag!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar