onsdag 1 augusti 2012

Små utflykter...


 
Snart tre veckors semester har gått...
och jag har tagit mina egna små utflykter .

Känner jag någon dag att jag behöver lite inspiration, så tar jag gärna en liten tripp. Oftast är det loppis och antikt som gäller, föstås!

Nu när jag har haft lite ledigt har jag dessutom upptäckt för mig ett nytt litet smultronställe på den fronten!


 




Detta smultronställe har namnet
"Lilla Gunghästen" och ligger i Gubbsmåla ovanför Tingsryd.

Här kan man hitta lite annorlunda saker i en underbar lada långt in i skogen, HÄRLIGT!
Jag rekomenderar en liten tripp dit!!



Denna lilla söta "mini-terinen" kom jag hem med, i tre delar
(skål, lock och sked i samma porslin).
Den fick genast sin egna lilla plats, så klart:-)






Fortsatt härlig vecka på Er!!!
Många kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar